بسیاری از افراد جامعه به دنبال این هستند که روشی بیابند تا بر میزان بلند شدن قد خود بیافزایند.روش های گوناگونی را می توان نام برد که هر کدام اداعا می کنند می توانند بر کوتهی قد غلبه کرده وب رای شما افزایش قد را به ارمغان بیاورند. ما امروز در سایت تهران ژل برای شما می خواهیم در مورد حرکات ورزشی افزایش قد صحبت کنیم.حرکاتی که طبق تحقیقات علمی ثابت شده است اگر در زمان مناسب و به صورت مداوم صورت گیرد در نهایت می تواند برای شما نتایج قابل قبلوی را به همراه داشته باشد. پس در ادامه مطالب با ما همراه باشید تا به شما این حرکات را آموزش دهیم :

برای اینکه حرکات کششی مخصوص افزایش قد بتوانند برای شما مفید واقع شوند می بایست آنها را در طول هفته به صورت منظم و روزانه در دو زمان مختلف انجام دهید و این روند را در یک دوره طولانی مدت تکرار نمایید تا نتایج لازم را کسب کنید.

اما از اولین و موثر ترین حرکات ورزشی برای افزایش قد می توان آویزان شدن از بارفیکس را نام برد.

این حرکت بسیار موثر بوده و می تواند به خوبی نواحی مختلفی از بدن را تحت فشار کششی خود قرار دهد . باید روزانه در دو نوبت و هر نوبت چندین مرتبه این کار را تکرار نمایید تا بتوانید بهترین نتیجه را از آن کسب کنید.

حرکات ورزشی افزایش قد

از دیگر حرکات کششی افزایش قد می توان حرکات ورزش شنا را نام برد. همانظور که در تصویر زیر هم مشاهده می کنید می توانید بروی یک زمین خشک به صورتی که در شکل نشان داده شده است قرار گرفته و حرکات شنای کرال سینه را انجام دهید..این حرکت باید به صورت مدوام در دو نوبت از روز انجام شود.

حرکات کششی مخصوص افزایش قد

اما از دیگر حرکاتی برای افزایش قد می توان پل زدن را نام برد. در تصویر زیر همانطور که مشاهده می کنید لگن را به سمت بالا برده و به صورت حالت پل زدن در میاوریم.این حرکت باید در طی روز در دو نوبت هر نوبت چندین مرتبه پشت سر هم انجام شود.

حرکاتی برای افزایش قد

افزایش قد با حرکات کششی را می توانید با انجام حرکت مار کبری ادامه دهید. در تصویر زیر به خوبی نحوه انجام این حرکت مشخص شده است و شما می توانید خیلی راحت آنرا در منزل انجام دهید.کافیست تا بروی شکم دارز کشیده و سر و گردن را ماننند تصویر در بالا و به سمت عقب نگه دارید و دست ها را نیز به کنارین و به سمت عقب نگه دارید . مدت زمانی که باید در این حالت توقف داشته باشید ۵ ثانیه است و دوباره به حالت عادی بازگشته ومجددا همین حرکت را تکرار خواهید کرد.

افزایش قد با حرکات کششی

از دیگر حرکات کششی برای افزایش قد می توان به حرکت سوپر کبری اشاره کرد. این حرکت را باید دقیقا مانند تصویر زیر انجام دهید..بازوهای شما به سمت زمین حالت عمودی خواهد گرفت و کمرتان را به سمت عقب قوس خواهید داد..سپس باید با کمک دستان خود مفصل ران را خم کرده و بدن را به سمت بالا حرکت دهید.دقیقا مانند تصویری که درشکل مشاهده می کنید.این حرکت را در طی روز در دو نوبت باید انجام دهید.تعداد تکرار این حرکت بین ۱۰ تا ۱۲ بار است.

حرکات کششی برای افزایش قد

اما یکی از بهترین حرکات ورزشی افزایش قد را می توان حرکت گربه-سگ نامید. این حرکت دقیقا باید شبیه تصویر زیر صورت گیرد. چهار و دست و پا بروی زمین قرار می گرید. باید بتوانید کمر خود را یکبار به صورت کامل قوس دار به سمت بالا ببرید و بار دیگر قوس را به سمت پایین داده و مرتان را گود کنید. تکرار این حرکت به صورت مداوم و روزانه می تواند برای رسیدن به این هدف بسیار مفید و موثر باشد.

حرکاتی برای افزایش قد

یکی از حرکات کششی مخصوص افزایش قد را می توان به کشش پا خلاصه کرد. همانطور که در تصویر هم مشخص است باید بدن خود را به سمت پای مورد نظر کامل خم نمایید .البته این کار باید به طریقی انجام شود تا پشت شما به هیچ وجه نشکند تا بتوان فشار لازم را به بخش های مختلف پا وارد کرد.دقیقا باید نوک دستان شما نک انگشتان پاهایتان را لمس کند.این حرکتدباید در طی روز دو نوبت و هر بار به تعداد ۵ تا ۶ مرتبه تکرار شود.

حرکات ورزشی برای افزایش قد

اما از حرکات ورزشی برای افزایش قد که اگر بتوانید آنرا صحیح انجام دهید می توانید تاثیرات بسیار خوبی را دیافت کنید پل زدن نام دارد. دققا مانند تصویر زیر باید بتوانید حالت بدن خود را قرار دهید و در اصطلاح پل بزنید.. برای انحام این حرکت ابتدا باید به پشت بروی زمین قرار گرفته و باشن را فشار داده و سعی کنید با کمک دستهایتان بدن و باشن و کمر را به سمت بالا فشار دهید تا چنین قوسی ایجاد شود.

حرکات کششی افزایش قد

از دیگر حرکات کششی افزایش قد می توان حرکت خمیازه را نام برد. این حرکت می تواند به خوبی به بخش هاییی از بدن کشش لازم را وارد نماید. دقت نمایید دقیقا مانند تصویر آنرا باید انجام دهید.سعی کنید در طی روز دو نوبت و هر نوبت ۱۰ تا ۱۵ مرتبه این کار را انجام دهید.

حرکاتی برای افزایش قد

این ها حرکاتی برای افزایش قد بودند که برای شما در این بخش /اوردیم و امیدواریم که مورد پست شما واقع شده باشد.البته دوستان عزیزی که می خواهند از روشی استافده کنند که خیلی زود و بدون فوقت وقت برایشان افزایش قد را به همراه داشته باشد باید تنها از روش هایی که به صورت مصنوعی این بلندی را ایجاد می کنند استفاده نمایند. یکی از این روش ها استفاده از ژل افزایش دهنده قد است. شما با استفاده از این محصول می توانید در همان لحظه به میزان ۵ سانتیمتر بر بلندی قد خود بیافزایید.

این محصول یک ژل سیلیکونی افزایش قد است که دارای ده لایه می باشد و انرا به عنوان یک کفی طبی درون کفش هایتان باید قرار دهید. برای تهیه محصول فوق می توانید به یکی از روش های زیر همین الان اقدام به تهیه این کالا نمایید.

بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس گرفته واز این روش برای ثبت سفارش خود استفاده نمایید.

همچنین می توانید مشخصات کامل پستی از قبیل آدرس پستی + کد پستی + نام محصول + نام گیرنده را به همین شماره پیامک دهید و سفارش خود را ثبت نمایید.

خرید ژل افزایش قد


خرید پاشنه مخفی , کفی ژله ای , خرید لژ مخفی کفش , ژل افزایش قد در شیراز