افزایش قد به صورت کلی به سه عامل مهم بستگی دارد که عبارتند از :

عامل ژنتیکی

عامل محیطی

عامل تغذیه

بسیاری از شما حتما این سوال در ذهنتان خطور کرده که چه کار کنیم تا قدمان بلند شود ؟ امروزه علم ثابت کرده که می توان روشهای را انجام داد که حتی اگر ژنتیک شما فردی کوتاه قد است انرا تغییر داده و د رنهایت شما بتوانید قدی بیشتر از آنچه که در انتظارتان بوده است را دریافت نمایید.مهمترین عامل رشد قد در بدن انسان هورمون رشد است و زمانیکه این هورومون به اندازه کافی و در زمان مناسب خود رد بدن شروع به ترشح کند می تواند موجب افزایش قد برای فرد شود.

این هورمون رفته رفته با افزایش سن میزان فعالیت خود را کم کرده و بعد از ستن بلوغ تقریبا متوقف می شود.البته در حالت هایی که افراد با برنامه غذایی نا مناسب زودتر به سن بلوغ می رسند در واقع فرصت طلایی خود را برای کار کردن هر چه بیشتر این هورومون و افزایش قد از بین خواهند برد.حال مساله این است که چگونه می توان کاری کرد تا میزان فعالیت و ترشح این هورمون افزایش یابد تا بتوان به نتیجه دلخواه دست یافت ؟

روش های متعددی را برای قد بلندشدن در نت می توان یافت از جمله :

استفاده از انواع داروهایی که برای این منظور تبلیغ می شوند.

ایتفاده از رزِم غذایی مناسب

انجام تمرینات ورزشی کششی

انجام عمل های جراحی

استفاده از ارزان ترین ژل افزایش قد

چه کار کنیم قدمان بلند شود

اما براستی باز هم این سوال در ذهن ما وجود دارد که چه کار کنیم قدمان بلند شود ؟ در این رابطه باید گفت که به هیچ وجه به دنبال روش اول یعنی استفاده از قرص و دارو نباشید چرا که ممکن است علاوه بر اینکه هیچ نتیجه ای بدست نیاورید باعث ایجاد اختلال در بدن شما شده و موجب به خطر افتادن سلامتی شما شود.

در مورد رژیم غذایی مناسب به شدت توصیه می کنیم حتما این کار صورت گیرد چرا که برنامه غذایی خوبی می تواند مواد مغذی لازم برای رشد و فعالیت هورومون رشد را فراهم سازد.

در مورد سوم یعنی انجام حرکات ورزشی نیز به ضدت توصیه می شود چرا که این روش باعث تحریک مجدد غذذ رشدی در بدن می شود.شما باید بتوانید حرکاتی کششی را انجام دهید تا به بخش های ختلف بدن شما فشار لازم وارد شود.

اما مورد چهارم یعنی عمل های جراحی که باید با نظر یک پزشک متخصص ضورت گیرد و تازهبرای تمام سنین نیز جوابگو نخواهد بود و هزینه های زیادی هم در برخواهد داشت.

مورد پنجم هم که روشی کاملا بی ضرر است و درواقع برای شما افزایش قد مصنوعی تا ۵ سانتیمتر را به همراه خواهد داشت و ان هم استفاده از یک کفطی طبی درون کفش تان است با نام ژل افزایش قد.

چه کار کنیم تا قدمان بلند شود

اما توصیه هایی داریم برای شمایی که همیشه از خود می پرسید چه کار کنیم تا قدمان بلند شود , یعی کنید به موارد یکه اشاره می کنیم توجه نمایید و انها در برنامه رندگی خود رعایت نمایید :

۱-باید بدانید که هورمون رشد در ساعت های ابتدایی خواب شبانه شروع به فعالیت خواهد کرد پس خوب بخوابید تا این شانس را داشته باشید که به خوبی از هورمون رشد خود استفاده کنید.

۲-برنامه غذایی خود را رد وعده های زیادو مقدار کم مصرف نمایید.

۳- در برنامه غذایی خود حتما از مقادیر کافی ویتامین Dو E استفاده نمایید.

۴-سعی کنید حتما برنامه های روزشی را در دستور کار خود قرار دهید . شما با انجام حرکات کششی نظیر آویزان شدن از بارفیکس و یا ورزش شنا و همچنین برخی از حرکات یوگاه می توانید به طرز قابل ملاحضه ای بروی هورمون رشد خود تاثیر گذاشته و انرا مجددا فعال نمایید.

۵- سعی کنید قبل از هرگونه فعالیت ورزششی اسید آمینه گلیسیلین را به مقدار لازم به برنامه غذایی خود اضافه کنید. این می تواند در میزان ترشح هورمون رشد در بدن شما بسیار مفید باشد.

و در اخر اگر باز هم این سوال که چه کار کنیم تا قدمان بلند شود در ذهن شما خطور کرده باید بگوییم هیچگاه از خواب شبانه خود نزنید و سعی کنید مخصوصا دو ساعت اول انرا در کمال آرامش انجام دهید.
پاشنه افزایش قد , پاشنه ژله ای افزایش قد , ژل طبی افزایش قد betall اصل , ژل افزایش قد در شیراز